Di-rect

Kund: EMI / Di-rect

Om kunden: Di-rect är ett populärt pojkband från Holland.

Uppdrag: Göra CD singel mer attraktiv att köpa för fansen i samband med lansering av nytt album och musikvideo.

Lösning: Med hjälp av ”patten-recognition” så kunde vi med hjälp av omslagets grafiska element göra att man kunde få något extra av EMI och Di-rect när man höll det framför kameran. Man låste upp extra matrialet som var ifrån inspelningen av den nya videon med en exklusiv intervju.

Client: EMI Di-rect
Project: Make a CD-single more than a single for the fans.
My role: Concept, Design
Agency: Superheroes

 

Tumba Grafisk profil

Bagis — ”The evolotion of bakery”

Kanal 9 Channel Idents

JC Jeansguide

Vinnarum – Ta turen till dig

About Ämeli

Rivella – Kicks & Thrills

Di-rect

Contact

Net 1 — Täckningsturné

Kayak Travel

Popcorn festival 2008

Ödåkra Vodka

ELLE GALAN 2008

Tjuvstart på Tumba

Photos

Bon Re-design

Hjälten på den gröna ön.